Játék melyben mindenki a szél ellen játszik.A pásztorlánynak a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba mielőtt a szél elviszi a hidat.Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba?Játékosok száma: minimum 2 főJátékszabály:A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat. A játék tartalma: 4 tábla, 1 karám fagerendával, 1 híd, 10 fa elem (a híd pillérjei), 1 fa bot, 1 pásztorlány, 9 juh, 1 kutya, 1 dobókocka A játék előkészülete: – tegyük egymás mellé a táblákat a következő sorrendben: hegyvidék – vidéki út – folyó – falusi udvar – a hegyvidék táblára állítsuk fel a bábúkat (pásztorlány, juhok, kutya) – a folyóra építsük fel a hidat, – az udvaron állítsuk fel a karámot. A játék menete: A játék az óramutató járásával megegyező irányban haladjunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a dobókockával. – Hegy: tedd a kiválasztott bábút a hegyről a vidéki útra. – Virág: vidd a kiválasztott bábút a vidéki útról a hídhoz. – Híd: vidd a kiválasztott bábút a hídról a karámhoz. – Nap: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára. – Dupla juh: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára. – Szél: vedd el a híd egyik pillérét a fa bottal. (Ügyesesen válassz, hogy a híd minél tovább ellenálljon a szélnek) Fontos! A pásztorlány mindig megelőzi a nyájat egyik helyről a másikra lépéskor és a kutya mindig hátul zárja a sort. A játék vége: A játékosok akkor nyernek, ha minden bábút összegyűjtöttek a karám alatt, mielőtt a szél elvinné hidat. Másrészről, ha összedől a híd, mielőtt minden bábú bekerülne a karámba, akkor minden játékos veszít.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Hop! Hop! Hop!” értékelése elsőként

Your email address will not be published. Required fields are marked